Pages

onsdag 18 oktober 2006

Hemmabygge

I en diskussion rörande kaniner fastslog jag att jag helst ville vara en sån där aggressiv och stor kanin som i senaste Wallace and Gromit.

”Eller en sån där Plywood rabbit” utbrister jag och syftar på Playboy Bunny och inser att det inte lät helt rätt. Ganska snart förstår jag mitt misstag. Inte ett rätt ju.

Bara uttalandet i sig visar på att jag har galet lång väg kvar om det nu är det jag vill bli. Får nog hålla mig till varulvskaniner och hemmasnickeri istället. Och Plywood Rabbit lär jag ju hur som vara ensam om att vara och stämmer kanske bättre överrens på mig med tanke på alla snickare jag har i släkten.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase