Pages

torsdag 14 december 2006

Epidemi

Uppenbarligen är det nåt på gång nu. Typ en blogg om dagen som jag följer lägger ner och tar dessutom bort allt skrivet. Bara sådär - utan minsta förvarning.

Varför?

Är det julstressen eller är det så att bloggen är död som fenomen och jag bara är lite sen att hänga på bojkottningen?

Jag har hur som inga planer på att sluta – hur ute jag än kommer att vara. Jag är förvisso på gränsen till att bränna ut mig och har ingen egentlig inspiration till att skriva (och verkligen inte plugga), men jag ska kämpa på. Värre stormar än denna har jag ridit igenom.

Och om jag någon gång bestämmer mig för att lägga ner så kommer jag likväl att spara allt gammalt skrivet. Som nåt form av monument. Eller äh. Monument lät präktigt, men kvar ska det i alla fall få stå.

Så ni vet. Denna och pysselbloggen kommer ni inte bli av med i första taget. Och alla ni som i veckorna har lagt av och eventuellt läser denna: börja igen bitte. Utan min dagliga dos bloggläsning kommer jag troligtvis att behöva skaffa mig någon form av nytt fritidsintresse och det får vi ju inte riskera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är bra sandra, att du inte slutar.

det sista du skriver är dock ganska spännande. om man inte bloggar kanske man gör nåt annat. vad får man se. vilket är lite av orsaken till att jag inte har nån blogg längre.

myrkyr sa...

K - Saknar allt din blogg. Du är en av alla de där som slutat nu. Jag hoppas du kommer tillbaka någon gång och i så fall visar det i mitt öra. :-) Och i annat fall berättar var du nu istället fyller den tiden du la på bloggandet med. Pyssel kanske? Saknar dig allt på pysselkvällarna. :-(

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase