Pages

onsdag 31 januari 2007

Sandras sömn

Har varit helt rubbad med sömnen hela veckan – gått och lagt mig vid sex på morgonen och masat mig upp runt tre på eftermiddagen. Fråga mig inte varför, det har bara blivit så och med tanke på att jag alltid alltid hamnar i den rytmen så fort jag inte har tider att passa så utgår jag från att min kropp trivs bäst så. Problemen är dock att inga affärer är öppna om nätterna och att det bara är ett evigt mörker där ute och även om min kropp gillar vakennätter så misstänker jag att den gillar lite solljus då och då också.

Och så idag kände jag mig duktig. Efter att ha gått och lagt mig redan fyra igår natt kunde jag gå upp redan vid elva och trodde mig få världens längsta dag. Och så började jag läsa dansk facklitteratur i soffan och skulle bara vila ögonen en kvart och somnade i tre evigheter, vilket motsvarar ungefär två timmar.

Och nu lär jag ju inte kunna somna om några få timmar ingen. Tillbaka till omvänt dygn alltså. Grattis till mig själv.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase