Pages

måndag 26 februari 2007

En av två

6 kommentarer:

Pingvinkvinnan sa...

Snyggt! Jag har för mig att du hade relativt kort hår förra gången vi sågs med. Det ska bli kul att träffa dig förresten, när du nu kommer! Vi får talas vid om detta snarast. :)

Anonym sa...

Tänk att ett så kort och koncist blogginlägg kunde ta en sådan evighet att komponera! Men fint är det. Håret.

myrkyr sa...

P & C - Tack, tack! =)

L - Ja du ska bara VETA hur mycket arbete det ligger bakom denna tattiga blogg. Välja bild, hyperlänka osv - tar, uppenbarligen, evigheter. ;-)

M - Enbart för dig har jag nu lagt upp en kavalkad av bildbevis från diverse vinklar och med diverse miner i min bilddagbok. http://myrkyr.bilddagboken.se/ på den 26e januari. Ett annat alternativ är att träffa mig på riktigt så får du oxå se. =)

Visbollen sa...

Fantastiskt fint Sandy :) Nu är du klippt och skuren för bibblisjobbet :)

Rosa sa...

Snygg frisyr!

myrkyr sa...

V och R - Tack, tack! Är dock urdålig på att stajla mig iom att jag nästan alltid har haft långt hår och bangat produkter så nu känner jag mig lite mer som tant än när jag gick från frisörskan. Men jag övar. Kan man lära sig sticka måste man kunna lära sig att få volym i håret och locka fram lockar oxå. Ju.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase