Pages

måndag 7 maj 2007

Ett stycke verklighet

Idag har jag haft hantverkare rännandes i lägenheten och de har hittat fel jag inte ens visste fanns så jag kommer att ha dem rännandes imorgon också. Spännande. Inte nog med att ha dem bankandes utanför, nu har de tagit sig in också.

Och så ska hela fasaden (bortsett från den gavel de redan byter träpanel på) tvättas så jag måste ha fönstrena stängda och tvättstugan ska byggas om så ska jag tvätta får jag gå någon annan stans som jag ännu inte riktigt vet vart det är.

Kontenta: just nu fungerar nästan ingenting och snart kommer allt vara nytt och således lär jag väl få höjd hyra. Och nej jag är verken trött, gnällig eller bitter. Jag är bara inne i någon form av uppsatspsykos som inte verkar ha någon ände.

3 kommentarer:

Anonym sa...

OjOjOj! Ska jag påpeka stavfelet? Kan knappt bärga mig! Iiiiiiih! *biter mig i läppen* .........

Nä. Jag håller tyst *kniper igen*

myrkyr sa...

=´( Jag ser det inte så uppenbarligen är jag ordblind på riktigt. Antar att det bara är att acceptera...

Anonym sa...

Nej då Sandra, jag tror du varken är ordblind eller något annat. Du är nog bara magisteruppsats-ouppmärksam! ;)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase