Pages

söndag 13 maj 2007

Hade rätt

Japp. Genomförkyld. Nyser så huset vibrerar mer än när snickaren hamrade på som värst förra veckan. Med tanke på att det är en dubbelviktig dag imorgon så gäller det att tillfriskna fortare än kvickt. Har inte haft någon juice hemma men har kurerat mig efter bästa förmåga med glass med strössel på. Eller egentligen med strössel med glass. Jag gillar när det knastrar.

Dagen har ägnats till att titta på stora mängder dålig film, fast jag inte borde pga.
1. att jag borde göra viktigheter (läs: uppsatsen)
2. dålig film gör mig verken gladare eller friskare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varken Sandra, inte verken. *suckar och ser viktig ut*

Fast jag tycker det är synd att du är sjuk... Inte roligt alls, jag vet.

myrkyr sa...

L - Äh. Varken är ett ord du hittat på själv. ;) Ser skogstokigt ut enligt min mening. Hoppas vi kryar på oss. =)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase