Pages

torsdag 13 april 2006

Blivande sektledare?

You Are 58% Evil

You are evil, but you haven't yet mastered the dark side.
Fear not though - you are on your way to world domination.
en rad av vit text är hemligheten
Att jag är mer ond än god har jag aldrig betvivlat. Blev faktiskt positivt överraskad av detta test – trodde jag skulle bli betydligt ondare än så.
undrar om ngn ser?
Antagligen är det något jag har missförstått i översättningen.
betyder isf att ngn kopierar min text
Eller har jag blivit snällare på äldre dar - en del av punkterna gjorde jag ju mig faktiskt skyldig till i min vilda ungdom.
oxå här blir det hemlig text i vittMåste finnas smartare lösning. hatar html-kodning
Tack till K för inspirationen.

8 kommentarer:

Fröken K sa...

ganska kul då att hitta någon som använder sig av det sköna språket latin lite granna. du kan det säkert jättebra. upplys mig. :) (och vad hette det nu igen på latin, hm, glömt)

myrkyr sa...

Nja är ungefär lika duktig på latin idag som jag är på html-kodning. *ler* Har dock läst latin en gång för länge sedan och glömt det mesta.

Hänvisar till den givande grundkursen på http://www.yttermera.se/reshosta/sprakguide/latin_alla_tillfallen_1.html och de två sidorna som följer från den. Lär du dig de uttrycken kan du sedan det mesta av värde. *ler*

Anonym sa...

"You Are 38% Evil

A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.
In some ways, you are the most dangerous kind of evil."

Jag är ju god nästan rakt igenom juh!

Visbollen sa...

haha jag fick samma resultat som Lisa. Vi måste vara riktigt goda människor ju fast vi sitter inne på den mest farliga sortens ondska :)

Visbollen sa...

(Fast jag är ännu snällare då jag fick 30% ondska men samma omdöme)

Anonym sa...

***You Are 52% Evil***


You are evil, but you haven't yet mastered the dark side.
Fear not though - you are on your way to world domination.

fick nästan lika mkt som du, du e lite ondare men d visste jag juh redan. blev nog lite rädd för jag kryssa nästan alla i början så jag vet inte om jag va helt sanningsenlig sen, men jag e ganska nöjd ändå

eric sa...

Ha, 34% jag är snällast!

myrkyr sa...

L, V och E - Känns skönt att jag har lite goda vänner oxå som jag kan inspireras av, även om jag innerst inne tvekar på om ni var helt ärliga mot er själva och mig när ni kryssade i - eller rättar sagt inte kryssade i.

S - du och jag, slynan min. *ler stort* Du får klart en hedersplats i min sekt. Skönt att det är någon mer än jag som är ond även om vi har en bit kvar till ren ondska. Dock bra att ha mål.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase