Pages

torsdag 13 april 2006

Testing testing

Idag borde jag ha pluggat, men så blev det ju givetvis inte. Istället har en stor del av dagen gått till att göra mer eller mindre meningsfulla test på den där sidan som nattens ondske-test fanns på. Hade det inte varit för att jag tror att det uttråkar er hade jag publicerat samtliga resultat här, men jag ska nog spara mig lite och bara ta någon enstaka någon gång ibland.

Hur som. Skulle precis göra testet What Are The Keys To Your Heart? och jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig, men inte att alla vägar till hjärtat är någon form av djur. Jag som inte ens gillar djur!

Alla frågorna är ytters befängda.

Första frågan: The end of the world is near, and you have the power to save only one kind of animal. What do you save?
- Sheep
- Rabbit
- Deer
- Horse

Kukfråga! Skiter väl i samtliga djur! Springer väl inte där och räddar rådjur under mina sista andetag! Är det någon vettig människa som gör det? Och räddar till vad och från vad? Ska jag drälla omkring med dessa djur i ett öde landskap och gråta sen eller vad?

Fåren går i och för sig att äta och håller mig kanske varm med sin ull och med ett gäng hästar kanske jag kan rida ifrån hela undergången så de två arterna är väl okej men vem fan prioriterar kaniner och rådjur?! Alla fyra arterna går ju förvisso att äta men ändå. Vad har detta med mitt hjärta att göra?

*mycket upprörd*

Antar att detta var det bästa som kunde hända. Inser nu vilka absurditeter jag lägger min dyrbara tid på. Ska nog sätta mig i soffan och läsa dagens Aftonbladet istället...

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha d va d dummaste testet jag nånsin sett!! körde den på F, fick ut massa genom att vilja rädda hästar samt flyga omkring som en duva O.o

mer sånt här!

eric sa...

Håller med ovanstående! Testet var helt genialiskt!

"Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment." bara ett av de högst sanningsenliga drag testet avslöjade hos mig. Trenden med mig som tidernas heligaste mest saliga håller i sig!

...Kan det ha varit för att jag valde hunden månne?


Tycker dessutom definitivt att du skall bygga en kulbana. DET vore något att blogga om!

Anonym sa...

Uj Uj Uj! Jag blir ju alldeles rädd! Resultatet blev ju skrämmande träffande....
Även om jag är osäker på att jag vill/borde analysera mig själv via bloggtester så håller jag med the slyna: mer sånt här!

Fröken K sa...

Jag valde att lägga ut massa tester jag gjort, men ångrade mig sedan. Kul dock att göra dem.

myrkyr sa...

S - tyckte han det stämde då? Och vad fick du reda på om dig själv? Vid ett svagt ögonblick i går natt gjorde även jag testet men jag tänker inte berätta ngt om resultatet. Stämde sådär.

E - Jag känner dig för väl för att gå på det där med saligheten - nog för att du är snäll men salig är lite väl i överkant. Ska dock inte skvallra för någon.

L - Klart du ska analysera! Dessa testen är på djupaste allvar ju! Och om inte annat så tillräckligt många för att man ska kunna hålla sig ifrån pluggandet länge, länge.

K - för många testresultat kanske mest är kul för sig själv men uppenbarligen triggade jag igång en hel del här. Det är något märkligt med test, man blir uppenbarligen helt beroende.

myrkyr sa...

Ingels - Nog för att deer både kan betyda hjort och rådjur men det kvittar lika när vi börjar diskutera jordens undergång tycker jag allt.

Vad skulle du hitta på med alla hjortarna då när resten av jorden gått under? Undrar om de menar att man är ensam kvar med dem eller om det är alla människor + en djurras. *funderar* Svårt som fan.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase