Pages

lördag 22 april 2006

Dagen efter

Igår invigdes De Luxe av mig vilket antagligen är en aningens absurt med tanke på hur länge jag bott här. Jag är ju i och för sig ingen utemänniska så det är väl därför. Kommer dock inte bli sista gången jag går dit om jag får bestämma och det får jag ju.


Mina återkommande uttryck för kvällen var: ”jag känner” och ”styra upp”, precis som vanligt med andra ord fast lite tjatigare – vilket man ju har en tendens att bli efter några glas rött.


I morse var jag bakfull. Nu är jag mest stressad att hinna till grillningen i tid. Men solen skiner iallafall och allt är ljuvligt!

3 kommentarer:

Visbollen sa...

hehe men Sandra då, du ser allt lite dimmig ut i ögonen ;) Hur många glas blev det egentligen?!

myrkyr sa...

Äh är ju ljuset som gör ögonen dimmiga ju. ;-) Drack alls inte mycket. Fast jag drog visst igång singstar vid tre på natten och förlorade dessutom så uppenbarligen var jag inte helt nykter.

Visbollen sa...

Ja jo jag tror dig (inte) ;)
Ett bra fylletecken är helt klart när man förlorar i sådana tävlingar :) Man piskar ju allt motstånd annars. Men jag förstår att du ville erbjuda dina motståndare ett fair game med lite handikapp.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase