Pages

måndag 3 april 2006

My name is Sandra

Uppenbarligen är våren här nu och det har antagligen stigit mig åt huvudet. Denna vecka, eller rättar sagt förra, glömde jag inte mindre än två nära vänners födelsedagar. Jag försökte desperat sona mitt brott idag genom att vara hjälpsam mot en tredje vän istället men min karma var uppenbarligen inte så lättlurad. Har skämts hela dagen och får nu klura ut hur jag ska gottgöra L och J. Under tiden får jag skriva upp dem på en lista a la Earl. Kan han styra upp allt så kan väl jag med? Gäller bara att förstå vilka gärningar som väger upp varandra helt enkelt.

Så detta är mitt första steg – ett offentligt, om än anonymt, grattis till L och J! Hipp hipp osv. En gigantisk överraskning utan dess like kommer inom kort knåpas ihop. Så var beredda. *ler lurigt*

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh kanske ska va himla nöjd m att du glömde födelsedagen om en gigantisk överraskning kommer att uppenbara sig. jag vinner kanske på d!!

myrkyr sa...

Tror jag säkert ni gör. Kruxet är dock att jag som sagt lovat en gigantisk överraskning så första uppdraget blir att sammanföra dig och Lasse-lasse så firandet kan börja. Men det ska väl inte vara så svårt - eller?

Anonym sa...

haha nä, jag tycker jag har väntat länge på att få träffa lasse nu så d e på tiden!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase