Pages

måndag 21 augusti 2006

Kärleksförklaring

För några år sedan försvann min favoritglass ur sortimentet och jag har varit arg och näst intill glassstrejkande sedan dess. Nu är den dock tillbaka – med samma form på asken och förhoppningsvis med samma smak. Nu heter den Rocky Road (var det verkligen samma namn förr?) och så fort jag känner mig onaturligt rik ska jag fylla frysen full. Och sedan svulla hela hösten.

I och för sig är det ju snart dags för min och the Slynas detoxvecka och efter det är det väl meningen att jag ska leva någon form av hälsosamt liv.

Men vi vet ju alla hur det kommer gå.
Eller kan vi hur som ana.

Och när GB nu tar sitt förnuft till fånga måste jag ju stödja dem så den inte försvinner igen. Allt annat vore rent vanvett. Dessutom innehåller den ju ändå pecannötter och nötter är ju galet nyttigt.

2 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Åååh!!! Visste inte att Rocky Road fanns/funnits alls i Sverige!!! Vill ha!

myrkyr sa...

SMA - Då har du missat något. :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase