Pages

fredag 26 januari 2007

Skippar blommorna

Idag var det dags att styra upp magisteruppsatsen och så här i inledningsstadiet tyckte jag att det var hög tid med en gemensam kalender, speciellt med tanke på att Eric inte har någon alls.

Förra året laddade jag hem en praktisk från Microsoft och efter lite letande hittade jag en liknande nu. Det finns dock galet många galna mallar för precis allting att hämta där. Vad sägs om Hemlig lista för julklappsbyte, Planering av blommor vid bröllop eller Resplan för affärsresa?

Från och med nu kommer hela mitt liv bestå av Microsoftanpassade listor och jag känner på mig att det kommer bli ett bra liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni är ute efter en gemensam kalender så har annars Google en som jag tycker är jättebra. Båda måste nog ha en gmail, men det går ju att fixa. Bara som ett tips. :)

myrkyr sa...

T - Ja jo googles kalender känner jag till men det var lite jobbigt att behöva logga in var gång osv. Här märks det ju via msn så fort någon av oss har uppdaterat i delade mappen. Men jag började ha googles först för egen bruk utan gmail så menar vi samma så går det även utan. :-) Och tack för tipset - tips är alltid kul att få. :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase