Pages

måndag 12 februari 2007

9496 dagar och hur många andetag?

Idag är det visst min födelsedag och det är så många som har kommit ihåg att gratta mig att jag skäms. Varför? För att jag själv nästan alltid glömmer.

Jag har insett att jag är så pass gammal att dagen inte längre är speciell för mig. Hade det varit för några år sedan (typ tio) hade jag vetat och räknat ner sedan länge. Nu är jag istället så pass tankspridd att jag till och med bjuder bort mig själv på pysselkväll istället för att ha eget kalas. Nåväl. Jag får slå på stort nästa år istället. Om jag nu kommer ihåg det.

6 kommentarer:

Teddan sa...

Ha den äran!:)

Anonym sa...

Då får man gratulera då! :D

Anders Marzi Tornblad sa...

Ber att få gratulera! =)

Johannka sa...

grattis Myrkyr! Lycka till med uppsatsen!

Anonym sa...

Grattis på din stora dag!!! Kram på dig!

myrkyr sa...

Tack alla! *rodnar lätt*

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase