Pages

söndag 11 februari 2007

Byta en stickning mot en annan

Idag har jag unnat mig lite ledighet. Borde säkert inte ha gjort det, men jag bestämde mig för att lära mig sticka med strumpstickor och fastnade helt. Jag har provat en gång tidigare och bestämde mig då för att det alls inte var min grej och onödigt svårt. Efter dagens övningar är jag av en helt annan åsikt. Det enda som bekymrar mig nu är ifall jag har gjort vanten för smal samt att det turkosa garnet verkar vara rätt stickigt…

Jag inser dock att jag bör göra något annat nu – om inte annat för att jag har börjat få konstiga stickningar i högerhanden, precis som om den håller på att somna. Tar det som ett tecken på att jag borde gå tillbaka till uppsatsarbetet.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase