Pages

tisdag 6 februari 2007

Tid som flyger

Alla mina dagar bara försvinner. Har ingen aning om vart de tar vägen. Idag har jag dock gjort en del nyttigheter så som att skriva mejl till de vi ska intervjua inför uppsatsen, läst lite om spelgenrer, lämnat låneböcker samt lagt upp lite saker på pysselbloggen som folk skickat till mig. Och så har jag funderat lite på att städa inför morgondagens pyssel men ännu inte hunnit. Läste i Aftonbladet om hon som spankar män som i gengäld städer hennes hus. Några sånna hade känts praktiskt. Undrar hur de hittar varandra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Såna handlade det om på Dr House. Dr House är bra. Jag gillar Dr House. =)

myrkyr sa...

LH - Funderade på att skriva det oxå för jag såg oxå Dr H! Och jag VET att du gillar det ;-) Mi to, mi to.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase