Pages

torsdag 5 april 2007

Svammel ang mitt rätt innehållslösa liv

Idag har jag funderat lite över mitt liv men inte kommit fram till något vettigt. Det här med vuxenliv på riktigt skrämmer mig nog lite. Eller rättar sagt det här med att ta beslut.

Och så tvingades jag med att titta på bilar och tänkte att jag ville ha en grön tills jag såg priserna och insåg att jag mest har råd med två bultar till hjulen, typ. Så vi får se.
Helgen ska dock, förhoppningsvis, ägnas åt skolarbete. Jag får ladda ur batteriet ur mitt DS och binda fast mig vid datorn antar jag. Datorn är dock säker arbetsplats nu när den är ny och urblåst på roliga länkar, samtliga bevakade bloggar och försvunnen låtlista. Jippi och suck.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase