Pages

onsdag 19 april 2006

Inbjudan

Okej. Nu har det gått så långt att E påstår att ”styra upp” är en tom fras! För att citera från msn:

aa, låt oss "styra upp det". den frasen är nog det tommaste jag vet nu.
innebbär ingenting längre


Kommer ta sin lilla stund för mig att komma över. För att motbevisa denna usling till vän ska jag nu styra upp en galet bra grillkväll/-em på lördag. Jag antar att det kommer regna och ja, då får E rätt men jag är galet optimistisk fram tills jag skådar de första regndropparna.

Så. Kom.

Jag vet inte när och inte var men jag vet lördag och varma vindar och vin och jag vet också pinnbröd för det blev jag sugen på när E nämnde det idag.

Känner ni mig mer väl så fråga vart och när det blir och känner ni mig inte än så var lite kreativa och kom på ett sätt att få reda på det likväl. Och jag vet att ni inte anser er ha tid men ta er tid.

Idéer om bra tid och plats mottages hemskt gärna. Är öppen för förslag men jag vill hålla mig i Växjö med omnejd, bitte.

Alla är välkomna. Gå man ur huse och möt våren för bövlen!
Och mig.

6 kommentarer:

Visbollen sa...

Har redan kollat väderprognosen och det ser mycket lovande ut måste jag säga :)
Ska jag lägga ner bilbanandet tro?!

myrkyr sa...

Ta med din vän och bilbanan. E vill ändå sitta i nåt fönster och spela tv-spelsgitarr så ni kan nog samsas om elen ;-)

eric sa...

Om du inte lyckas styra upp kvällen så kan vi ju alltid försöka ordna den istället ^_^.

Tänker inte ta åt mig det minsta av ditt "usling" heller, för jag vet att du gillar mig innerst inne. Låt oss äta ett pinnbörd så enormt att det får lindas runt en stock från stormen gudrun!

(i en inte helt relaterad historia är gitarrspelet det roligaste på länge, och om du inte kan styra molnspelet är det banne mig dig det är fel på... usling :D)

Anonym sa...

HerreGud... PINNBRÖD!
Det finns bannemig inte ngt godare en regnigsensommarkväll i svensk lövskog, efter timmar av vilset omkringknallande och svamp-beundrande.

Anonym sa...

exakt just nu har Oskar i min korridor grillfest utanför vårt kök, så det verkar vara lagom varmt...eller tja, iaf hyfsat fint väder, men på helgen kan man ju göra sådant tidigare på dagen. Själv har jag gömt mig på mitt rum eftersom de har öppnat köksfönstrena på vid gavel för att kunna lyssna på musik.. så huu det är ganska kallt inne med. jaja, det var bara en parentes. En anledning för mig att göra en kopp värmande te till. Ha det fint och lycka till med grillandet! :)

myrkyr sa...

E - Klart jag gillar dig innerst inne. Usling skrevs med värme i fingertopparna som kanske inte syntes så väl på skärmen. Men vi kran prata om det över det där pinnbrödet tycker jag. Lär ju ta ett tag att smaska i sig.

N - Pinnbröd är nostalgi på hög nivå. Hoppas dock att det går bra ihop med vårsol oxå för det där med regnig sommar lät inget vidare :-(

R - Skönt att veta att det är grillning på gång, då kanske fler känner sig manade att komma på min på lördag oxå. *hoppfull* Synd att du är en bit bort så inte du kan ta lite ledigt och närvara :-(

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase