Pages

måndag 17 april 2006

Önskas:

Folk man kan ringa runt klockan tre på natten när man behöver en paus i pluggandet, utan att för den sakens skull behöva inleda samtalet med repliken ”sov du?” och få ett stönande ja till svar.

Är det verkligen bara jag som har helt märklig dygnsrytm?

Jag får nog skaffa mig vänner på andra delar av jordklotet. Australiensarna borde väl vara ganska pratglada just nu kan jag tro. Jag har ju till och med en kusin där, så jag slipper dra till med svengelskan. Fast det blir nog dyrt i längden, med tanke på hur många pluggpauser jag tar.

Och nej, detta är inte menat som en kontaktannons.
Och ja, jag hade kunnat göra detta till en enkätundersökning som några önskade sist jag frågade om jag var ensam om mina "ovanor", men jag har fortfarande inte orkat sätta mig in i hur man gör.

3 kommentarer:

Visbollen sa...

Du är inte ensam om detta det kan jag lova dig:) Pluggpauser är ju viktiga så att man får tillbaka inspirationen;)
Annars är ju fotbollsspelande ganska slitsamt och frambringar en viss trötthet *visbollen rekommenderar*

myrkyr sa...

Ensam om pluggpauser lär jag inte vara men uppenbarligen är jag ganska ensam om att vilja prata i telefon om nätterna.

Och trött vill jag ju inte bli, utan snarare tvärtom men är det ngn som ställer upp på en fotbollsmatch kl 3 på natten så duger det nästan lika bra som ett telefonsamtal. Lär dock vara svårt att få samma motstånd som du fick vid den tiden på dygnet. *ler*

Visbollen sa...

Jag ställer gärna upp och spelar lite boll med dig klockan 03. Det är då man kan dribbla som bäst:)*visar och dribblar bort sig själv*

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase