Pages

måndag 21 maj 2007

Ännu smått levande

Nej, varken jag eller bloggen är död och begraven. Vi pausar bara lite. Tror ni inte jag är en sån som håller mitt ord?

Eller så här är det: efter att ha startat mer ämnesinriktade bloggar och kombinerat det med uppsatsskrivande, dvs. mest sitta hemma själv och inte uppleva så mycket som är värt att skriva om, har det här med en om dagen blivit mer tvång än skoj.

Så.

Läget för tillfället är att jag troligtvis kommer att fortsätta med en om dagen (om inte mer) men inte nödvändigtvis här. Denna blogg kommer dock fortsätta att leva och smågro även om jag kanske inte uppdaterar varje dag. I alla fall inte just nu. Så fortsätt titta in då och då bitte.

Och vill ni ha er dagliga dos av mina ord så titta även in på
Kan själv
Mitt Animal Crossing-liv
Kulturellit

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase