Pages

tisdag 10 juli 2007

Den rafflande upplösningen (skåphistorien del 2)

Nu är det på plats och jag är så lycklig så jag darrar. Så det är därför kortet är suddigt. Eller är det för att jag, som vanligt, donade om natten och därför inte hade så mycket ljus.

Nåväl.


Det är - efter ett dussintals om och men - på plats. Lösningen på benproblemet? Tre kaffeburkar med sten i på en disktrasa. Ta da! Och så en skruv i väggen. Andra lösningar var helt enkelt för dyra för snåla mig just nu.


Har hystat upp lite garn på test men ska nog fundera lite och stuva om senare.
En lite tydligare bild finns här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hittad av en slump.. Måste kommentera trots att det inte har med inlägget att göra. Vi ska jobba ihop i höst. Spännande... :)

myrkyr sa...

S - Hej Stina! Kul att du hittade hit! Ser fram emot att jobba med dig. Antar att vi ses snart. =)

Anonym sa...

Oj! det blev jättefint!!!
Du måste vara supernöjd.. jag vet att hade jag varit du så hade jag inte kunnat passera det skåpet utan att stanna till ett ögonblick för att titta på det och småle innan jag gick vidare. :)

Pingvinkvinnan sa...

hejsan! ska du till karlshamn i helgen? Jag åker dit en sväng på fredag o åker hem igen på lördag, jag måste se när Mårten spelar i den där orkestern som han har gått med i (de har röda byxor). o så ska jag träffa några från min korridor. hör av dig om du är i krokarna, men jag förstår ju om du är i Växjö, det är ju där du bor nu. :) ha det fint!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase