Pages

söndag 1 juni 2008

värdeklenoden

Tradera är, om någon har missat det, min nya drog. Än så länge har jag enbart ägnat mig åt att handla men funderar på att inom kort ge mig in i försäljarbranschen. Minns ni mitt gamla inlägg om min muminmugg som visade sig vara värd en smärre förmögenhet? I går slutade en aktion på ännu en likadan och nu var priset 701:- Den stora frågan är om jag ska sälja eller spara och hoppas på att den blir ännu mer värdefull med åren. I väntan på beslut går jag storögt och stirrar bland kopparna på diverse loppisar och hoppas på att hitta ännu en dyrgip eller två.

2 kommentarer:

Pingvinkvinnan sa...

Hej vännen! Nu är min dator lagad och jag upptäckte glatt överraskad att du har återgått till att blogga här igen. Ja, jag läser bloggen med alla tjusiga pulsvärmare också, men det är ju så roligt att läsa om muminspel och biblitekarieerfarenheter. Skönt att du är tillbaka! Lite sent av mig kanske, men nu fick jag ju chansen att läsa en massa inlägg i rad. Hoppas du får en fin sommar, har du typ lov? Jag ska jobba 9 v. på det vanliga stället. kram!

myrkyr sa...

P - nja lite smålevande är jag iaf. Får väl se om det håller i sig i sommarvärmen. Hör av mig på fb ang semester osv.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase