Pages

måndag 6 februari 2006

En period av dubbla personligheter

Jag är inte känd för att kunna fatta snabba och enkla beslut. Igår skapade jag mig en blogg på ett annat ställe samtidigt som Maynard X skaffade blogg här så vi satt och jämförde och det verkade som jag drog det kortaste strået varje gång. Kan det vara så? Är det bättre här?

För att inte känna att jag lägger all min energi på fel ställe och att det sen blir försent att byta när jag väl har byggt upp mitt livsverk till blogg så har jag efter en sömnlös natt av grubblerier bestämt mig för att köra dubbelt nån vecka tills jag har hunnit testa finesserna. Därefter koras en vinnare. Kan till och med lova tårta med tanke på att den ju ändå åker fram på söndag som det ser ut just nu.

Dramatiken tätnar - på söndag faller domen om min framtida bloggadress. Finns det något bättre sätt att fira sin födelsedag?

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase