Pages

onsdag 15 februari 2006

Äktenskapsnostalgi

Igår var det som bekant Alla hjärtans dag. Det fick mig att minnas att jag ju faktiskt är gift! Jag antar att min make, Ruff, har känt sig lite förbisedd de senaste femton åren men det är väl med andra ord ett ganska normalt fungerande äktenskap.

Ruff fick dock all min uppmärksamhet när vi var nygifta och jag kunde inte sova utan honom i sängen. Nu har vi delade sovrum. Han bor kvar men har flyttat ut från sovrummet och vi har faktiskt inte rört vid varandra på många år nu. Tur att han i alla fall inte är av den svartsjuka typen…

Jag rotade hur som fram vårt bröllopskort som ni kan beskåda här ovan. Visst är vi vackra? Året är 1985 och jag har aldrig sett så lycklig ut som då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Ruffs slöja skarpt. Om det nu ska föreställa en slöja. En sån ska jag ha när jag gifter mig!

Anonym sa...

Hehe ni är jättesöta... :)

myrkyr sa...

Lisa - ja visst är den snygg?! Hojta när du går i giftastankar så ska vi se om vi kan jaga rätt på något liknande tillsammans. Blir som skattjakt! *exalterad*

Rebecka - tack *ler* Tycker iofs mest att jag ser lätt drogad ut men det har ju oxå sin charm.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase