Pages

måndag 6 februari 2006

Ur kaos föds allt

Vindarna har redan börjat vända, baske mig. Nog för att jag sitter i en galet stökig lägenhet men än luktar det inte illa och jag hittar det mesta av de saker jag söker så, va fan!

Jag har ju en ny blogg att ta hand om. Har inte tid att springa omkring och städa då inte! Någon form av måtta måste det ju ändå finnas. Och nu har Maynard X gett mig min första kommentar på inlägg så jag känner att denna sidan har en framtid, en ljus sådan. Alla kommer läsa, begrunda, förfasa sig och kommentera. Varför vänta tills på söndag att kora vinnare? Här trivs jag bra. Här är rätt. Alles ist gut.

Fast jag kan likväl vänta till söndag med att gå ut offentligt. Känner jag mig själv rätt finns det risk att jag kommer ångra mig och börja vela igen... Redan nu har ju sidan börjat krabba med bilduppladdning. Ska bli intressant att se om det blir någon bild här bredvid inlägget. Hoppas, hoppas.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase