Pages

fredag 24 mars 2006

Detta är Björn

Ibland hittar man väldigt märkliga bilder på nätet. Detta är en av dem. Jag blir helt nyfiken på denna Björn. Jag känner honom inte och inte heller de andra på bilden. I alla fall inte vad jag vet.

Likt en cowboy tuggar han förstrött på ett timotejstrå. Är det bara jag som ser det mörka, lite frånvarande i hans ögon? Vad tänker han på? Vad gör han där? Känner han alls brudbaret eller är de anonyma även för honom?

Och undrar om han alls vet att detta kort finns? Han lär inte ens ana att han är på god väg att bli kändis genom min rikstäckande blogg hur som. Sånt är livet - fullt med överraskningar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

björne måste juh va den enda som gett sitt samtycke till att publicera ocensurerad, undra varför? kanske frugan som fotat, eller så vill resten av gänget inte inte visa sig tsammans m stackars björn. mkt att spekulera i

Johannka sa...

hur vet du att han heter Björn?

myrkyr sa...

Casparia - Det var när jag googlade efter djuret björn (när jag var uppe i mitt morrhårsgrubblande) som han dök upp. Om du klickar på bilden står det björn i länken oxå.

Och så der han ju ut att heta Björn tycker jag. *ler*

Anonym sa...

Personen heter Björn Engholm och är en före detta förbundskanslerkandidat för SPD, en tysk man alltså.
Det finns 3 till med namnet, varav jag är 1 och jag bor i Sverige.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase