Pages

måndag 6 mars 2006

Pax för koalaungen

Igår hade jag en diskussion huruvida en björndräkt hade suttit fint eller ej nu när det är så kallt. Fick mig att tänka på den där underbara länken vi hittade när vi skulle grupparbeta i skolan på galna barnkostymer. Är så absurda att jag inte vet om jag ska skratta eller bara förundras över att de alls tillverkats för att sedan fantisera vidare om vilken förälder som vill klä ut sitt barn till ett halvt akvarium, insekt, val eller dinosaur.

Fantasin har uppenbarligen inga som helst gränser.

4 kommentarer:

eric sa...

Och här satt jag och trodde att jag paxade koalan redan den där gång i bop-rummet hösten 2005

: - (

*besviken till tårar*

myrkyr sa...

Så går det när man inte har vett att skaffa sig en egen blogg där man kan paxa saker.

Skämt å sido. Mitt minne kom tillbaka nu. Sorry att jag försökte sno din unge. Får hålla till godo med apungen eller med den blivande sumoungen till snöman. Duger gott åt mig.

Anonym sa...

haha tycker juh personligen att just snöungen tar hem priset, fulare utstyrsel får man leta efter

myrkyr sa...

Är det som är underbart med sidan - att de verkligen har hittat rätt unge för rätt dräkt. Kolla bara pingvinungen: http://www.tomarma.com/Gallery/Galpleasesavetheanimals/galpsapenguin.html Klockren!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase