Pages

lördag 6 maj 2006

Vattenmärkt

Vad finns det egentligen att göra runt tvåsnåret på natten, är det säkert många av er som undrar. Visst kan man sova, men vill man vara ung rebell och dessutom unna sig något litet extra när det ändå är fredag finns alltid alternativet att hysta ut någon liter vatten över ett halvt kök. Detta ska helst ske efter att man sagt meningen ”Ställ helst inte kannan på bordet för det blir så lätt vattenmärken.”

Hur som lär den eventuella nyansskillnaden i bordskivan bli jämn med tanke på att hela badade i vatten.

Dessutom vaknade vi till bra. Vi vet dock inte om det beror på chocken av vattenkaskaderna, det intensiva moppandet alternativt kaffet vi tillslut lyckades brygga och dricka utan vidare missöden.

3 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Jag såg i bilddagboken att du har testat månskorna nu.
Nå??!!
Eftersom du inte har skrivit om dom här så förmodar man ju att dom inte va nåt att ha då..
Fan.. nu blev jag besviken. :-(

Fröken K sa...

det låter som lite pippi långstrump feeling det där. att ösa vatten över hela golvet. har man inget att göra så skaffar man sig nåt att göra. på något sätt.
så söt du är förresten. bilden på dig med den lilafärgade tröjan är väldigt fin. lila är en glad färg.
och... hade inte du en bok om html för bloggar? vill du dela med dig av lite tips. :P (om du inte tycker att du tagit dig tillräckligt mycket tid för mig och min dumma blog)

myrkyr sa...

C - utvärdering del 1 är nu publicerad. Återkommer när och om jag testat på riktigt och fullt ut.

K - ja, det var bara skurborstarna under fötterna som saknades... Tack för komplimangen. :-) Lila var min älsklingsfärg innan och ja, boken är i min ägo. Den var ganska grundläggande men hojta om det är något får vi se om jag kan styra upp det :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase