Pages

söndag 16 juli 2006

Min bloggande klass

Jag har insett att alla har en, i alla fall alla i min klass. Nästan.

En del av mina vänner säger att det inte längre är någon mening att höra av sig till mig – de vet ju allt som händer mig redan, genom bloggen. Om det nu är så att man får reda på allt om folk genom deras bloggar så känns det som klassen kommer vara sjukt sammansvetsad till hösten. Återstår att se med andra ord…

Har hur som bestämt att ära mina kära kursare genom att kasta in dem i en egen liten kolumn i högerspalten. Är det någon av er som protesterar ljudligt plockar jag givetvis bort er bums och hojta gärna om det är någon av er som hittat mig utan att jag ännu hittat er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mårten har ett program som gör att han får upp alla olästa inlägg från de bloggar han följer. Det kan ju vara ett tips om du tänker följa många bloggar... jag vet inte vad programmet heter, men om du inte har det så kan jag fråga honom. Han följer tydligen 26 bloggar, men alla uppdateras inte så ofta, och då slipper han gå in och läsa dem varje dag...

myrkyr sa...

R - vill ha. Har inte. Berätta mer!

M - Antagligen. Men som alla andra med beroende saknar jag självinsikt.

Anonym sa...

Programmet heter "Feedreader". Mårten trodde att han hade laddat ner det på download.com. Du kan ju söka på det där...

myrkyr sa...

R - Tackar ödmjukast. Ska kollas upp när jag flyttat hem igen.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase