Pages

fredag 14 juli 2006

Tecken från ovan

När jag gick förbi stadens lilla biograf Metropol häromdagen och såg de gigantiska affischerna på husväggen önskade jag mig bilden på Depp som farlig pirat. ”Den vill jag ha”, sa jag. ”Den hade varit snygg att klä en vägg med.”

Idag passerade jag och the Slyna bion och i samma stund föll Depp ner med ett brak. Tur att vi gick på trottoaren på andra sidan, annars hade vi kunnat bli dödade av en pirat dagen till ära. Vilket öde.

Jag ser det som ett tecken. Inte nog med att jag vill ha Depp – Johnny vill ha mig också. Tyvärr var det lite väl mycket folk omkring oss för att vi obemärkta kunde ta med honom hem.

Men bara vetskapen om att Depp suktar efter mig räcker långt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Depp är kingen....

Sen så tror jag att ni fort skulle druckit er fulla och sprungit dit och hämtat den.
Med lite öl i kroppen får man alltid bra ideer och man gör de mest luriga saker.

En del gånger så luriga så man inte kan gå och handla mat på orten man bor i 1-2veckor.

Man kan kalla det för cirkusfylla.
Lurigt....

/MrHoHa

Anonym sa...

Jag håller med personen ovanför, men det är inte därför jag skriver utan det är för att jag ser ett moln utanför mitt fönster som ser ut som ett P och att det just i skrivande stund började regna. Det är nästan så att man kan bli lite svårt religiös, nä, nu slutade det att regna så någon GUD finns inte. Då hade man med empiriska metoder fastslagit det. Det borde man kunna göra sig en hacka på.

Ha det så gott "LILLa" vän! På måndag far jag till västkusten på lillsemester.

Mvh

The CatcherIn The Rye

Fröken K sa...

oh, du skulle ha tagit med dig den ändå. vem har sån tur att Johnny Depp ramlar ner i famnen på en...

och... vad har hänt med last.fm? jag kan inte göra nånting?

myrkyr sa...

Mr H - Det där med cirkusfylla lät som något som borde studeras och begrundas.

A - trevlig semester.

K - Jag vet. Ångrar mig redan. Och ang last.fm har jag ingen aning. Har alls inte varit inne på sidan på hela sommaren och har ju inte mina föräldrars dator, som jag sitter vid, inställd på det. Bror lyssnar ju oxå på musik så då blir det massa räliga discodängor på mina listor och sånt vågar jag inte riskera.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase