Pages

lördag 5 augusti 2006

Festen har börjat!

Idag fann jag en skadad trollslända vid campingen. Det är den andre i år men den förra var sorgligt nog död. Är det sådana här som bara lever för en dag?

De är så ljuvligt vackra att de omöjligt går att återge på bild, men jag försökte hur som. Några fler vinklar gömmer sig i bilddagboken. Kan inte låta bli att förundras över hur stora de är.

Kvällen ska spenderas på Starka tillsammans. Var uppe en runda nyss och är bara hemma för att äta och ladda kamerabatterierna. Tror det kommer bli hur bra som helst och galet många superduktiga människor ställer ut sina konstverk. Inspireras helt mycket. Ännu ett steg mot en kreativ höst!

2 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Trollsländor är magiska. Jag är barnsligt förtjust i dem - hade mitt lystmäte i maj i år när jag fick se inte mindre än elva stycken på en och samma skogspromenad uppe i Sala...

myrkyr sa...

SMA - OJ! Inte utan att jag blir galet avis. Jag som tyckte det var mäktigt med mina två - på hela sommaren :-/

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase