Pages

torsdag 3 augusti 2006

Nyregistrering, efterlysning och uppdatering

Som ett steg i rätt riktning mot en kreativ höst registrerade jag mig idag på Dojjan. Ska bli intressant att se om det ger mig något och jag stannar. Ibland blir jag lite trött på helgon och söker omväxling.

Gårdagskvällen spenderades på puben med tre trevliga tyskar. Det är synd att jag inte träffar dem oftare. Jag insåg att min engelska suger och knappast blir bättre efter något glas rödvin. Kvällen fick ett tråkigt slut då någon hade roat sig med att sno registreringsskylten från deras bil. Så om någon hittar en tysk registreringsskylt på Karlshamns gator – hör av er, bitte.

Såg föresten Ragnar i trädgården idag, högst levande. Känns bra att han lever. Synd att han nog inte kan följa med till Växjö.

2 kommentarer:

Fröken K sa...

oj oj, dojjan. är det nåt för mig med kanske?

myrkyr sa...

M - Oj, nu gjorde du mig helt nyfiken. Märkligare än resten av folket som brukar hänga på communitys menar du? På vilket sätt?

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase