Pages

lördag 19 augusti 2006

Städning och en uns hemlängtan

Nästan hela dagen har jag städat och likväl är jag inte ens klar med köket – rummet som jag började i. Det är dock storstädning som gäller: fönster putsas och spisen dras ut. Troligtvis kommer jag aldrig att orka med hela lägenheten så här noga.

Städning är dödstrist. Därför ska jag inte fläka ut mig med detaljer runt mitt fejande. Istället ska jag, som en hejdåhälsning till Karlshamn som jag lämnade bakom mig i förgår, bjuda på stadens två sötaste små hus.


Helst bor jag dock själv i det gula. Kanske det rosa vore något för mina sniglar? *funderar*



3 kommentarer:

Anders Hörbo sa...

Trevliga hus det finns i blekinge. Något jag fått erfara under lumpentiden och de där gångerna pappa tvingade ut familjen på husvagnssemester.

Du gillade ju I'm from barcelona. Kan tänka att detta är något för dig: http://www.billiethevision.com/

Låtarna finns att ladda ner där.

eric sa...

Jag väljer också det gula. Tror det är lågt till tak nog där som det är ^_^''

Vad sägs om att jag kommer och hälsar på dig imorgon (måndag?) Någon gång framåt eftermiddagen eller så? O_o
Vill ju lära känna sniglarna!

myrkyr sa...

B,A&T - Oj men de lät ju inte fel :-) Har inte lyssnat på allt men ska bli. Tack för tipset!

E - Delen vid ingången ser ju lite högre ut i tak så du får husera där. Och morgondagen är ju redan diskuterad och klar. ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase