Pages

måndag 4 september 2006

Att lära av misstag

Sist jag åkte på äventyr till Malmö bilvägen hade vi inga mynt och det var helt svårt och långt att gå för att växla till parkeringsmynt. Det är dyrt att parkera dessutom så nu har jag skrapat ihop alla mina mynt i hopp om att det ska räcka. Ibland lär jag mig otroligt nog av mina tidigare misstag.

Så – idag är jag på äventyr. Malmöbor kan kanske skymta mig och min kamera springandes in och ut i affärer i jakt på fynd. Ni övriga får fantisera om hur det ser ut och vänta på en rafflande blogg imorgon istället. Om jag nu hittar hem. Och ni Malmöbor som känner er svikna för att jag inte hälsar på – jag kommer tillbaka. Snart. Lovar. Om inte annat så har jag ju en nyinköpt madrass hos R i Lund att inviga, om nu ingen annan har hunnit före.

3 kommentarer:

deusexmach sa...

Jaha det känns ju lite stelt att sitta här dagen efter och tipsa om var du skulle gått för att fynda och turista. Nåja hoppas du hade trevligt i alla fall.

myrkyr sa...

Nåväl. Lär ju återkomma till Malmö inom inte en allt för avlägsen framtid så lite tips på både det ena och andra samt ett och annat måste mottags ändå tacksamt. :-)

Anonym sa...

Madrassen står fortfarande hoprullad och oanvänd bakom dörren.... så det är bara till att komma hit. Jag har till och med köpt nya lakan, fast dem har jag redan använt själv. :o)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase