Pages

torsdag 9 november 2006

Istället för psykolog

What mental disorder do you have?
Your Result: GAD (Generalized Anxiety Disorder)

You can never seem to calm down and always feel anxious for unknown reasons. You tend to not be able to concentrate and have headaches or other anxiety symptoms.

Paranoia
OCD (Obsessive Compulsive Disorder)
ADD (Attention Deficit Disorder)
Manic Depressive
What mental disorder do you have?

Nu är det alltså bevisat: Jag är en orolig själ men en släng av paranoia. Kan det blir bättre? Sämre kan det hur som bli.

Hittat via Slam Master A.

9 kommentarer:

Anonym sa...

själv blev jag manodepressiv. men det kan ju till viss del stämma.

deusexmach sa...

Fast kan det bli sämre...hur fick du tag på testet...vem är det egentligen som...varför vill de ha reda på...jag menar har de koll på oss...

Visbollen sa...

Det kan bli sämre garanterat :P Jag fick: "ADD (Attention Deficit Disorder)

You have a very hard time focusing, and you find it difficult to stay on task without your mind wandering. You probably zone in and out of conversations and tend to miss out on directions because you cannot focus"

myrkyr sa...

A - Min motsats med andra och ja, kanske du har en släng åt det hållet ;-)

D - *skrattar* Testet verkar ju stämma iaf. ;-)

V - Ingen av dem är väl sådär skoj att ha/få. :-/

Anonym sa...

Själv blev jag nästan lite orolig att för det där testet stämde så bra... Fick faktiskt diagnosen bipolär (manodepressiv) för några år sedan...

Fast det betyder nog inte att man ska ta det på för stort allvar. =)

Anonym sa...

va fan, alla är ju mer eller mindre bipolära. ge mig en diagnos som ingen annan har. jag ju vill vara speciell och jävligt unik. precis som alla andra. fan ta er allihop.

Anonym sa...

jag är för helvete sjukast! så. nu känns det bättre.

Anonym sa...

tönt.
så.

myrkyr sa...

A - Jag tolkar dessa tre inlägg som en följetong från en och samma person. Jag är uppenbarligen mindre bipolär. Många är säkert mer. Är inte så bra på diagnoser men det finns ju galet många och säkert flera udda som du mer eller mindre kan vara helt ensam om iaf. :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase