Pages

måndag 6 november 2006

Stanna eller gå?

Alltså.

Troligtvis är jag bara rastlös men nu vill jag skapa nytt. Har planer på en pysselblogg som jag börjat jobba lite på men den samarbetar inte. Tänkte ha den på annat ställe än Blogger och då tar det sån tid att sätta sig in i ett nytt tänk. Verkar inte som man alls kan html-koda på Worldpress, eller är det bara jag som inte alls hittar.

Och så vill jag ha en hemsida som liksom binder samman allt jag gör på nätet. Nu känns allt så splittrat.

Och en ny blogg hade ju varit kul, eller snarare ett nytt utseende men jag har inte kunskaperna att ändra här samtidigt som det ju faktiskt är här jag helst vill vara för det är här jag vet hur man gör. Hittar massor fina på andra ställen och Blogger har bara tråkmallar.

Så.

Vi får se.

2 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Sitter också och ska ändra i mitt Blogger-utseende. Det är rätt knivigt, men det borde funka till slut... Jag jobbar ju ändå med sånt där. ;) Kikade också på Wordpress - jag har sett massor av jättefina Wordpress-bloggar, men det verkar som om man måste köpa tilläggstjänster för att kunna hacka mallar på egen hand.

myrkyr sa...

SMA - Alltså, jag behöver inte ändra mycket alls. Är eg i sidospalten som jag vill lägga in en ruta och då måste ju den vara html. Typ om man vill lägga in en bloggtoppenikon eller så menar jag. Tycker att det borde vara rimligt som grundutbud utan att behöva betala.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase