Pages

torsdag 21 december 2006

Lagom bitter

För mycket pluggande gör mig uppenbarligen galen. Idag fick jag skjuts till McD av en person som insåg att jag måste äta lite ibland och att min yrsel och huvudvärk kanske beror på annat än sömnbrist, nämligen näringsbrist.

Så jag åkte dit. Utan bh och i nåt morgonrocksliknande. Orkade inte ens skämmas. Och så satt jag där och tuggade och hatade människor ett tag. Funderade lite på varför alla muppar är så fult klädda. Hade jag ett muppbarn hade jag baske mig klätt det snyggt! Och varför är folk så spydiga och vägrar samarbeta? En stackars McD-kassörska sprang flera varv för att leta efter en som skulle ha en beställd hamburgare. Visade sig vara snubben vid grannbordet. Han såg henne men lät henne springa och fråga runt i flera minuter. Varför inte bara vinka lite åt henne som ett tecken? Hoppas burgaren hann bli riktigt kall.

Vissa dagar ska jag helt enkelt inte bli utsläppt. Tjänar inget till.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase