Pages

torsdag 1 mars 2007

Färdigreat

Så. Då får den räknas som över för min del: årets bokrea. Jag har besökt samtliga bokhandlar två gånger var samt hämtat mitt paket från Adlibris. Resultat: fem böcker.

Jag upprepar: FEM BÖCKER.

För mig som äger strax över tusen böcker och inte har gått igenom en bokrea de senaste tio åren utan att införskaffa åtminstone ett tjugotal titlar begriper ingenting. Jag har tre möjliga förklaringar:

1. Jag har redan alla böcker som getts ut av värde.
2. Årets bokrea sög och det var helt enkelt inte lika många lockande titlar som tidigare år.
3. Jag är sjuk, allvarligt sjuk.

Jag hoppas på tvåan. Den känns mest rimlig.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase