Pages

tisdag 20 mars 2007

Utmanad och firar

Idag blev jag utmanad av Rosmy ang. sex märkliga saker med mig. Då jag har betydligt fler än sex måste jag fundera lite men det kommer i dagarna. Lovar.

Dagen har bestått av galet mycket transkribering men äntligen är vi klara med den första genomkörningen. Firade det med att köpa ett Nintendo DS på Blocket. Ska hämta det imorgon i och med att jag är lite lätt ivrig att få testa.

Och så har jag startat en ny blogg. Som om jag inte hade nog typ. Men jag kände att det var dags att starta ett helt eget kreativt ställe. Vill inte fylla vår gemensamma pysselblogg med för mycket av mig, vilket det har känts som ibland nu. Vi får väl se hur det utvecklas. Dessutom har jag ju planer på ännu ett bloggprojket. Kreativ som sagt.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase