Pages

onsdag 25 april 2007

Mobbad av blogger

Jaha nu var det min tur. Förr eller senare verkar alla blogger-skrivare få problem. I detta fallet är det dock min dator som strular.

Jag kan läsa min och alla andras bloggar men fältet där uppe där man loggar in är nu prytt med "sidan kan inte visas". Jag kan inte öppna fönstret för att se några kommentarer och inte heller lämna några kommentarer hos någon. Och vilken väg jag än tar så kommer jag inte åt bloggers inloggningssida. Jippi.

Sedan igår vid nio har jag således suttit och trixat. Tagit bort kakor, tillåtit kakor, testat i både IE och Firefox, stirrat mig blind på diverse inställningar men inte förstått något. Och allt, precis allt annat fungerar ju hur bra som helst! Loggar helt lätt in på divere andra sidor.

Så om ni vill ha en fortsatt blogg här så bitte hjälp mig! Är helt desperat och en aningens hulkande just nu. Detta skriver jag i skolan men kan inte bajka hit varje dag bara för bloggen. Om något snille har förslag på lösningar så var snäll och mejla mig på myrkyr@hotmail.com Kommentarerna kan jag ju som sagt inte komma åt. =(

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase