Pages

torsdag 12 april 2007

Som vanligt

Idag var det meningen att jag:

skulle gå upp tidigt
beställa tid hos farbror doktorn
skriva på magisteruppsatsen
höra av mig till en bibliotekarie ang. min uppsats om bokprat
diskat
städat inför kommande föräldrarbesök

istället har jag:

försovit mig
vilket ledde till att telefontiden på sjukhuset redan var över
lekt med tanken att skriva på uppsatserna och mejla en bibliotekarie
sköljt av lite disk
lekt med Jessica och spelat massor av DS

enda nyttigheten är att jag har betalt min hyra och klassfest-återförening och ingen av de aktiviteterna tog så lång tid att det rättfärdigar att jag inte riktigt hann med allt det där jag borde. Men imorgon ska jag. Måste.

2 kommentarer:

eric sa...

Själv charmar jag loss här hemma med en ny dos feber som uppföljning till nattens bravader.

Seriöst, sen när fan blir jag sjuk TVÅ gånger på en termin.

Stå ut med mig 1,5 månad till, okej? \._./

myrkyr sa...

E - Jösses. Igen?! Men det är så vi kan säga "som vanligt" även om ditt tillstånd... ;-)

Jag röstar för att det beror på att du har blivit mer social och umgås med mer människor nu, dvs. go-klubben. Är roten till att smittspridning tror jag.

Men jag står dig bi - om än på avstånd. Krya på dig!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase