Pages

måndag 30 juli 2007

Toppendag

Första dagen på jobbet var sådär. Min jobbdator dog och är utom räddning och troligtvis har jag lyckats tappa en femhundralapp ur min djupa ficka. Hur är ett totalt mysterium men den är hur som försvunnen. Till på köpet har jag fått släpa på den söndriga dator över hela stan i strålande solsken för att få veta att den bara är att kasta. Jaja, bättre än ösregn men skillnaden är fan marginell. Dessutom hade jag kunnat gråta öppet i regn, nu kunde jag bara gå svettig och mumla könsord.

Är det någon som inte förstår varför jag bara vill gå och lägga mig nu och helst inte vakna på ett tag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

arma kvinna.
Dock måste jag säga att du tycks ta det med en respektingivande fattning och lugn. Själv hade jag nog exploderat i ett amok-rusande och garanterat gråtit öppet oavsett väderlek.

jag hoppas att molnen skingras för dig snarast.

myrkyr sa...

N - sorry att jag inte har svarat på kommentaren tidigare men jag har nyss rest mig. Jag hade en förbannelse över mig hela veckan nämligen. Lamslagningen varade tills nyss. Typ.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase