Pages

torsdag 27 mars 2008

testing, testing



Jag har nog valt rätt yrke trots allt.

5 kommentarer:

peu à peu sa...

36 procent boknörd blev jag, vilket jag tycker var nästan lite väl snällt. Men du är ju min överkvinna, helt klart. och inte helt oväntat. Kul att du har börjat blogga igen förresten, det är efterlängtat!

Anonym sa...

Bah! Jag blev 61, men det var väl för att jag var helt ärlig. Jag ska göra om det om ett par månader och se om jag blir nördigare av att vara bibliotekarie (nästan på riktigt)

myrkyr sa...

P - Ja 36 var ju lite lågt men låter mer mänskligt än 82. Ja vi får se om det blir en ihållande trend att blogga nu. Kanske.

J - Hoppas att du med det inte menar att jag inte var ärlig och att det är därför jag kom upp i fler procent. ;) För ärlig var jag. Du får hojta om du gör om det.

Anonym sa...

Haha nä, du är säkert boknördigare än vad jag är =)

Cel'Dara sa...

Jisses.. där ligger jag minsann i lä. Men det var väl kanske inte helt oväntat iofs.. :-/

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase