Pages

söndag 25 maj 2008

fix och färdig

Nu har jag äntligen fått hem beviset på avslutad examen! Det blev förvisso nästan ett år senare än beräknat, men då jag la upp den glädjekalkylen viste jag ju inte att det:

1. …tar en herrans tid att knåpa ihop en magisteruppsats, speciellt om man hittar nya bra artiklar hela tiden.

2. …är ofantligt segt att sitta med de där sista rättningarna efter Boråsbesöket.

3. …slutligen tar typ ett halvår att orka samla ihop och skicka in alla dokument för att få det där pappret där det står att man är klar. Eller pappersbunten rättar sagt. Massor av papper var det! I guldmapp.

Men nu har jag i alla fall gjort det! Och nu är bara frågan vart jag ska göra av denna guldblänkande tingest. En sak är i alla fall klar – det är skönt att ha det över och jag kommer inte göra om det här frivilligt på mycket, mycket länge.

2 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Duktig är du, det är i alla fall ett som är säkert! :-)
Kram

myrkyr sa...

C - Tack vännen! Och det samma! Helt imponerad av din rökfrihet ska du veta. Kram!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase