Pages

tisdag 27 maj 2008

inflytt

Äntligen har mitt muminspel fått lite invånare! Jag hittade små små figurer på Tradera som passar perfekt. De må ha en skruv i huvudet allihop men jag försöker se det som lite charmigt och det är ju toksmart om de vill flytta därifrån och förvandlas till halsband eller liknande senare i livet.


Fast någon ur muminfamiljen som vill flytta iväg från Mumindalen - det finns väl inte? Nu inväntas rond två av spelning med Eric alternativt rond ett med någon annan. Under tiden går jakten vidare efter en syltnyckel och en ädelsten. En tärning och egna spelregler är redan klirrat och klart.

3 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Jag tycker du ska hänga dom i granen till jul! :-)

myrkyr sa...

C - Gäller att jag skaffar gran då för det har jag ännu aldrig haft. Bara påskris men där gör de sig säkert oxå bra. =)

Anonym sa...

Jag är Nova och jag är sjukt impad!
snälla, du lovar väl att visa spelet i sin helhet när det väl är komplett?

Allt vill jag beskåda och njuta av, syltkällsnyckel, och spelregelblad.
Kram

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase