Pages

tisdag 22 mars 2011

visst motstånd

Det är lätt att luras av det fina vårvädret. Skuttade hem från jobbet idag med siktet inställt på ett härligt joggingvarv runt sjön i fina solen. Jag hade dock inte med några kastvindar i beräkningen. Nog för att vinden inte längre var isande kall, men jag kom nästan ingenstans! Delvis har det att göra med min dåliga kondition efter en lång vinter i soffan, men stundtals kändes det som att springa på ett löpband.

Jag tog mig i alla fall runt, även om det blev en hel del rask promenad också när vinden var som jävligast. Nu har jag åter kravlat upp i soffan och tänker tillbringa kvällen åt att försöka hålla isär handlingen i sex olika gruppläsningsböcker. Vet inte riktigt vilket som är mest ansträngande - det eller löpningen.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase