Pages

fredag 17 februari 2006

Aj

Fysisk smärta är inte min grej. Vaknade med märklig smärta i ryggen som bara har blivit värre och värre. Kan egentligen bara sitta helt stilla vilket jag verkligen inte har tiden med! Sitter och pluggar men varje sidvändning och understrykning följs av en bitter grimas.

Jag vet att jag borde träna istället för att sitta framför datorn hela dagarna, men då hade jag väl suttit här med träningsvärk istället och det är nästan lika illa. Kan bara hoppas på att det blir bättre snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En gång i tiden när vi gick i samma klass så fick jag ryggskott. Det var under vintern. Det gjorde svinont. Ipren var det enda som hjälpte. Jag hoppas att det inte är ryggskott du har...

myrkyr sa...

Tror inte det är ryggskott. Känns inte så. Är dock redan bättre. Idag kunde jag tom duscha! *ler*

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase