Pages

lördag 18 februari 2006

Jag är inte i Nacka

Jag har på senare tid lärt känna folk på nätet. Många av dem känns som riktigt bra vänner även om jag aldrig har träffat dem.

Jag hade kunnat vara i Nacka och träffat en av dem nu. Hon är också blivande bibliotekarie och det är ett fackligt årsmöte där som vi båda hade kunnat resa gratis till. Bangade dock på grund av allt skolarbete och nu med facit i hand (dvs. ryggont) så var det nog lika bra att jag stannade hemma.

Det hade dock varit kul att någon gång träffa dem alla, i alla fall de jag har kommit närmst. Jag får ta mig en road trip Sverige runt framåt våren. *ler* Steg ett blir att ”hitta” en bil…

Frågan är dock om det enbart är av godo? Med vissa kanske magin bryts genom att vi helt visar våra sanna jag? Tror dock mest att sånt är dravel. Hur mycket kan egentligen gå fel?

2 kommentarer:

vandrarvild sa...

hur mkt som kan gå fel när man träffar nån man pratat med på nätet? ALLT! Tro mig, har varit med om alla möjliga skumma möten....

myrkyr sa...

Ojdå! Bara jag som är naiv då kanske.... Men kanske att det har att göra med förväntnignarna trots allt? Och jag kan tänka mig att det är vanskligare att träffa någon man tror sig ha starkare känslor för. *spekulerar* Nåväl. Hur som hade det varit intressant att testa. *ler*

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase