Pages

tisdag 7 februari 2006

En gång till

Jaha. Så snabbt går det att rubba cirklar. Jag åt lite och somnade sedan som en stock (Varför heter det så? Får kollas upp), vilket i och för sig inte var så konstigt med tanke på mina fyra timmars sömn inatt. Och nu vaknade jag och är helt förvirrad över tid och rum och inser att min skoluppgift inte har blivit gjord medan jag sov och att jag börjar 8 imorgon och aldrig kommer att komma i säng i tid nu när hela dygnet än en gång är rubbat.

Och nej jag överdriver inte. Det enda jag inte gör är att lära av mina misstag.

1 kommentarer:

myrkyr sa...

Bättre att krävas på småuppgifter på nån sida än dina mastodontprestationer. Men lite vansinne är det allt. De flesta utbildningarnas utformning är i sig rent vansinne.

Och din länk försvann när jag bytte layout tillsammans med övriga länkar. Blev så trött när jag såg det att jag somnade och än har jag inte styrkan att lägga in det igen. Något händer troligtvis under natten. Ska bara verkligen bestämma mig för att behålla denna mallen oxå. Men denna är mer funktionell och de flesta andra fula så det blir nog så.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase