Pages

lördag 11 februari 2006

Här ser ni en vinnare

Jag är en ond människa som inte kan glädjas åt andras framgång. Jag bättrar mig genast och ångrar mig djupt över att jag inte ärade Lisa i förra inlägget. Det får komma nu istället.

Lisa. Du var bäst och E kom på en välförtjänt andraplats. Jag sög. Jag vidhåller dock att en del av min markanta förlust berodde på att jag fick alla muppländerna. Jag ska ändra reglerna till nästa gång så det blir mer rättvist, eller rättar sagt gynnar mig mer. Och ja, det blir fler gånger och fler chanser och jag ska inte fusköva tills dess - i alla fall inte om inte också du gör det, Lisa min vän.

Säg till när du är redo! Jag är det alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar vänligast! Jag trodde min kommentar som mest skulle leda till någon halvdan korrigering bland kommentarerna, men ett helt inlägg hade jag inte väntat!
SJÄLVKLART kommer jag fusköva - sätt igång du också, så möts vi snart i en kraftmätning på lika villkor!

myrkyr sa...

Ja här snålas inte med korrigeringarna! Ska det vara så ska det och jag skämdes ju faktiskt lite. Själv hade jag aldrig accepterat att jag inte blev ärad om det var jag som vunnit.

Har redan börjat öva. Betar av världsdelarna sakta men säkert. Är fortfarande på Europa...

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase