Pages

söndag 12 mars 2006

Drömtydning

Inatt drömde jag om jordens undergång. En jättevåg av brinnande lava jagade mig och min mamma ringde för att uppgivet säga hejdå och be mig ge upp – det var lönlöst att försöka fly.

Det är sådana här drömmar som jag ibland behöver för att sluta ta mig själv på för stort allvar och sluta stressa över småsaker som till exempel skolan. Vad gör det att jag inte pluggar så mycket om jag ändå kanske inte lever imorgon? Å andra sidan kan man ju även tolka drömmen som en hint att det är lönlöst att fly från mina skolplikter och att jag ska ta tag i allt istället.

*funderar*

5 kommentarer:

Anonym sa...

nejmen! hade a b s o l u t inte sett att du skrivit om DRÖMTYDNING här då jag kontaktade dig angående samma fråga på msn ikväll. oh - spoooookie!

myrkyr sa...

Ja det var därför jag undrade om du alls läst här. *ler* Och precis när du frågade om att visa bilder på lgh hade en jag kände lagt upp bilder på sin lgh på Helgon åt mig. Ibland kan man bara le åt alla sammanträffanden.

Anonym sa...

funderar mest på va d innebär att din egen mamma ber dig ge upp!! kanske värt en närmre analys?

myrkyr sa...

Japp absolut, slynan min. Vad sägs att göra en djupgående analys över en flaska rött eller två? Känns att det behövs för att skingra tankarna från pluggandet. :-(

Anonym sa...

om d inte e jordgubbssaft du pratar om e jag m på d endera dan (förutom kanske i helgen)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase